Zdjęcia z wymiany uszczelnień przekładni kierowniczej Jeepa WJ
![]() |
| Uszczelnienia tłoka widoczne po zdemontowaniu dekla od strony wałka na "wejściu" przekładni |
![]() |
| U mnie za dawcę niektórych części posłużyła przekładnia z Jeepa w wersji angielskiej (RHD) Niestety samej przekładni śrubowej nie wykorzystamy - różnice widać zna zdjęciu. Podobnie jest z korpusem |
![]() |
| Uszczelki tłoka są dość sztywne - należy je wymieniać "po kolei" |
![]() |
| Uszczelka tego tłoka składa się z dwóch części - gumowy oring i różowa uszczelka teflonowa |
![]() |
| Przekładnia gotowa do montażu :) |
![]() |
| A tutaj sprawca całego zamieszania |





.jpg)

Witam, czy znany jest numer, parametry simeringu ?Pozdrawiam Mariusz
OdpowiedzUsuńdzień dobry a wiadomo do czego ta połamana podkładka służy
OdpowiedzUsuń