Walka został wygrana, ale lista zmagań wygląda następująco:
1. Wymiana wylanego amortyzatora skrętu Rancho na oryginalny używany - brak poprawy
2. Wymiana kompletu kół na zimowe - brak poprawy
3. Wymiana poliuretanowych tulei track bara na nowe gumowe - nieznaczna poprawa
4. Wymiana poliuretanowych tulei wahaczy przednich górnych od strony mostu - brak poprawy
5. Wymiana amortyzatora skrętu na nowy Monroe - brak poprawy
6. Ponowna regulacja luzu przekładni kierowniczej - brak poprawy
7. Wymiana tulei track bara na poliuretany Super Pro - znaczna poprawa, ale efekt DW jeszcze sporadycznie się pojawia.
8. Wymiana wszystkich końcówek drążków kierowniczych - brak zmian.
9. Ponowne wyważenie kół - brak zmian
10. Wymiana przednich wahaczy dolnych z tulejami poliuretanowymi na nowe gumowe - sukces. Od tej pory DW się nie pojawiło
Film pokazujący jak miękkie są tuleje gumowe firmy TED GUM
jakiej firmy są te wahacze dolne ?
OdpowiedzUsuńWitam czy mazna podeslac na meila jak skasowac luz na przekladni bo troche ogladalem o srubie kasujacej ale wszelka pomoc bylaby bardzo pomocna
OdpowiedzUsuń